Kiss FM

Ziua buna nu incepe de dimineata, ci cu horoscopul citit :)

joi, 2 decembrie 2010

Un mail primit!!!(from my best friend Britney from New Jersey, now in West Virginia)

Draga sotule,

Iti scrie aceasta scrisoare deoarece vreau sa te paresesc pentru totdeauna.Am fost o sotie buna pentru tn(cred eu), timp de 7 ani si nu am nimic sami reprosez.Ultimele doua saptamanii au fost iadul pe pamant.Seful tau m-a sunat sa imi spuna ca ti-ai dat azi demisia, iar asta a fost piktura kre a umplut paharul(deci statea cu el pentru bani).Saptamana trecuta, ai venit aksa si nu ai observat k miam aranjat parul si unghiile, tiam gatit mancarea ta preferata si am purtata chiar si o rochie de satin noua.Tu ai venit aksa si ai mankt in 2 minute, apoi ai mers direct la somn, dupa ce teai uitat la meci.Nu imi mai spui ca ma iubesti, nu ma mai atingi...Ori ma inseli, oricare din aceste doua lucruri s-au intamplat, PLEC.

P.S. Daca incerci sa ma gasesti, mai bine renunta.Fratele tau si cu mine ne mutam impreuna in West Virginia!Sa ai o viata minunata.

Fosta ta sotie Britney