Kiss FM

Ziua buna nu incepe de dimineata, ci cu horoscopul citit :)

joi, 16 decembrie 2010

pppffff...iar am racit:(...Dar si o raza de soare :)

De kteva zile am racit...N-am mai fost la scoala!!!Am stat in kmera si pastile, ceai, pastile...Azi m-am decis, am fost la medic si mia dat o reteta...Timp mult ramas; si navigand pe site-uri am apasat din greseala pe o reclama : "Cum sa slabesc 9 kg in 14 zile".Am citit si am zis : ":-? Sa incerc"
Dieta este cam asa :

Dieta pe care v-o recomand a fost elaborata de cercetatorii Institutului de nutritie "MAX PLANK" din Germania.Cine tine aceasta dieta vreme de 2 saptamani, nu-si schimba greutatea corporala trei ani.Metabolismul se modifica si creaza un camp energetic care impiedica depozitarea grasimilor.
Ce este absolut interzis la acesta dieta : nu se bea nici un fel de alcool (bere, vin, tarie).

!!!Important!!!
- se foloseste numai sare dietitica
-se bea cel putin 2 litri de lichide pe zi (ceai cu lamaie si cafea fara zahar, apa minerala slab concentrata , exclus sifonul si bauturile dulci acidulate)
Cine tine aceasta dieta va fi un om slab, dar plin de energie.

LUNI:
Dimineata: cafea (fara zahar sau lapte) si nimic altceva
La pranz: 2 oua fierte tari cu salata verde si rosii - cat vrei (exclus paine)
Seara: 1 gratar (mare) de vaca cu salata verde si telina - cat vrei (fara paine)

MARTI:
Dimineata: cafea (fara zahar sau lapte) si nimic altceva
La pranz: 1 gratar (mare) de vaca cu salata verde si rosii (exclus paine)
Seara: Sunca de Praga -cat vrei (fara paine)

MIERCURI:
Dimineata: cafea (fara zahar sau lapte) cu 50 gr de paine intermediara
La pranz: 2 oua fierte tari cu salata verde si rosii cat vrei (exclus paine)
Seara: 1 gratar de vaca + salata verde - cat vrei (fara paine)

Joi:
Dimineata: cafea (fara zahar sau lapte) cu 50 gr paine intermediara
La pranz: 1 ou + morcovi fierti (sau cruzi) + Schwitezer - cat vrei (exclus paine)
Seara: fructe cu iaurt - cat vrei (exclus paine)

Vineri:
Dimineata: cafea (fara zahar sau lapte) + morcovi cruzi, rasi cu lamaie si nimic altceva
La pranz: peste fiert + rosii - cat vrei (exclus paine)
Seara: 1 gratar de vaca + salata verde -cat vrei (fara paine)

Sambata:
Dimineata: cafea (fara zahar sau lapte) + 50gr paine integrala
La pranz: pui la gratar - cat vrei (exclus paine)
Seara: 2 oua fierte tari + morcovi - cat vrei (fara paine)

Duminica:
Dimineata: ceai cu lamaie si nimic altceva
La pranz: 1 gratar de vaca + fructe - cat vrei (exclus paine)
Seara: orice si cat vrei (mancarea preferata)

NU ALCOOL SAU DULCIURI
LUNI SE REIA DIETA PENTRU O SAPTAMANA
ATENTIE: nu se inlocuieste nici un produs din dieta

Vineri 16.12.2010 incep dieta, pe 30.12.2010 voi reveni cu un nou post si voi spune kt am slabit...
Pana atunci sa auzim de bn eu de voi si voi de mn :-h...