Kiss FM

Ziua buna nu incepe de dimineata, ci cu horoscopul citit :)

joi, 9 decembrie 2010

Trist :(

fată şi un tip circulau cu viteza de 100 km/h pe o motocicleta. Fata: Mai încet,mi-e frică. Tipul: Nu,este distractiv. Fata: Nu nu este, te rog, e atât de înfricoşător. Tipul: Atunci spune-mi că mă iubeşti. Fata: Te iubesc,încetineste. Tipul: Acum,imbratiseazama cat poti tu de tare * Ea l-a îmbratisat * Tipul: Poti sa-mi scoti casca si pune-o pe tine,mă deranjează. A doua zi, în ziar, o motocicleta sa izbit într-o clădire din cauza lipsei franelor. Două persoane au fost în accident, dar numai una a supravieţuit. Adevărul era că la jumatatea drumului tipul si-a dat seama că motocicleta nu mai franeaza, dar el nu a vrut ca fata să ştie. În schimb, el i-a cerut o îmbrăţişare şi sa-i spuna ca il iubeşte o ultima data..............(am primit povestea asta pe mess)