Kiss FM

Ziua buna nu incepe de dimineata, ci cu horoscopul citit :)

luni, 2 mai 2011

Amintiri din adolescenta!!! :x

Vineri seara am ajuns acasa, d data aceasta cu trenul; k de obicei am coborat la gara, iar la intersectia Bd. Republici cu Str. Eroilor (pe diagonala cu politia) am asteptat p cnv.Ok, dar asta conteaza mai putin; dupa 2 ani am trecut pe langa fostul meu liceu (park arata din ce in ce mai bine, parerea mea) si mergand p langa gardul m-am gandit sa va spun k :


Clasa a IX-a:
I will always remember : Sala 4 (Home sweet home)
I will always remember : Toti colegi si toate colegele
I will always remember : Diriga
I will always remember : Profa de romana din clasa a IX-a si a X-a (exceptand primele de 2-3 saptamani din primul semestru din clasa a IX-a knd profa era ...Simona the best teacher :D )
I will always remember : Baia :x, (knd intrai era k un incendiu de la fumul de tigari)
I will always remember : Profa de latina (kre a fost foarte intelegatoare cu noi, pt k la ora ei analizam diverse cuvinte si knd ne asculta ma rugam sami cada un substantiv :D )
I will always remember : Stoiculeasca, profa de muzica-kre ne obliga sa invatam melodiile (ea spunea, ea auzea:P )
I will always remember : Profa de istorie tot din clasa a IX-a (alte rugaciune pt k la fiekre ora asculta 3 persoane : de sus, de la mijloc si d jos-conform catalogului)
I will always remember : Profa de anteprenoriala (nu se aranja niciodata, venea ciufulita, nemachiata
 
BRB- pana la baie
 
I will always remember : Profa de franceza :)) =)) (venea cu laptele la scoala, nu mai stiu de la cn cumpara si nu avea timp sal duca aksa)
I will always remember : Profa de fizica (majoritatea luam 6-7-8 adik partea de teorie p kre o scriam la teste k problemele... )
I will always remember : Profa de chimie (era ore 0 adik de la 7-8 adik erau prezente doar 4-5 persoane)
I will always remember : Profa de biologie (nici o amintire)
 
Clasa a X-a :
 
I will always remember : Profa de franceza (Monica- nu o interesa dak ne scriem tema, din partea mea si a tuturor baietilor din clasa (eu, margarit,savu,ice) "Respect pe viata")
I will always remember : Profa de matematica (era singura profesoara kre in fiekre saptamana venea vopsita in diverse culori si sifonerul ei cred k are dimensiunile unui apartament)
I will always remember : Profa de desen (Ora 0 deci :D )
I will always remember : Corpul B :x:x:x
I will always remember : noua profa de istorie (nea luat cartile de joc knd eram in sala de chimie, jukm razboi cu margarit si 1 saptamana nu nea primit la ora ;)) )
I will always remember : restul profesorilor nu s-au schimbat
 
Clasa a XI-a
 
I will always remember : B5 :x:x
I will always remember : prima zi si a doua zi de scoala ;))
I will always remember : erotic slot (eu, margarit, savu, skip-cine facea primul 10000 de puncte castiga :D)
I will always remember : Profa de desen (ne dadea ea foi si creioane doar k sa desenam)
I will always remember : Profa de stiinte (respect pe viata)
I will always remember : Profa de franceza optional (am avut media 10, dar niciodata nu nea ascultat si nici test nu am dat, oricum respect p viata)
I will always remember : Profa de sport (absente fara numar pt k aveam blugi)
I will always remember : ....
 
Clasa a XII-a
 
I will always remember : cea mai naspha an, toti profesorii p care ii aveam ne ameninta k nu ne incheie media si nu intram in bac
I will always remember : Profu de economie (tot ce tin minte de la ora lui este: "Dak de obicei cumparam doua paini si a doua maine nu o mankm ci o aruncam; cumparam in fiekre zi o paine si la sfarsitul saptamani ne ramane bani si pt o sticla e Cola")
I will always remember : Profa de muzica (trebuia sa facem karaoke si c sa cant si eu "BUG Mafia - Juktor adevarat", dupa c am terminat a inceput sa planga pt k sia adus aminte cum o prietena dea ei a pierdut 200 de euro in Austria la jocul ala " Asta are, asta nare, asta-i cea castigatoare"
I will always remember : Profa de sport (exercitiile ei de gimnatisk)
I will always remember : Proful de istorie (tot respectul din lume)
I will always remember : Proful de geografie (dupa ce in scoala generala am facut geografie cu doamna Puisor, in ultimul an de liceu am facut cu domnul Puisor, am dat bacul la geografie si norocul meu a fost doamna Puisor k profu era cu tehnologia-videoproiector-laptop-chestii dastea)
I will always remember : am uitat sa zic din toti ani de profa de religie (ne obliga sa invatam rugaciuni si asa am invatat si eu Crezul :D )
 
Hold on a second-notification p facebook-frontierVille-back to post
 
I will always remember : septica-la pacha
I will always remember : profa de engleza-diriga (ne certa, ne facea prosti, avea un mod aparte de a preda-TOT RESPECTUL)
 
Si au mai fost cateva momente comice: cand mam certat cu diriga pt k nu voiam sa port tricoul (un tricoul alb cu emblema Colegiul National "Barbu Stirbei", knd iam zis k eu nu vin sa pun flori in curtea scoli, knd am plekt in prima zi din clasa a XI-a si apoi ma vazut peste kteva ore in oras, knd nu am vrut sa fiu de serviciu la usa-sa sun-chestii dastea...
 
:X:X:X   I WILL ALWAYS REMEMBER : HIGHSCHOOL YEARS   :X:X:X