Kiss FM

Ziua buna nu incepe de dimineata, ci cu horoscopul citit :)

miercuri, 18 mai 2011

21.05.2011

Dupa mai multe tentative esuate de a prezice sfarsitul lumi: 1990-1992-1994-1999-2000-2001-2005;un american in varsta de 89 d ani ani a prezis k pe 21.05.2011 va fi sfarsitul lumi adik pe TOATA Terra va fi un cutremur.In acel articol mai scria k mai multe americani si-au dat demisia deja de la locuri de munca si sau dus spre un loc sigur.Acel american a prezis sfarsitul lumi bazanduse pe numerelogie si calcule (am zis eu k matematica te inebuneste dar nimeni nu ma crezut).Asa k domnule XY lasane cu dastea...Dupa data asta va fi 21.12.2012...Chiar vreau sa aflu kn va fi urmatoarea data pentru sfarsitul lumi.Akum 2-3 saptamani m-am uitat pe Trinitas TV duminica dimineata (pentru cei kre nu stiu Trinitas TV este televiziunea Patriarhiei Romane)si la un moment dat preotul a zis : "Alfa si Omega, inceputul si sfarsitul".Ok...alfa prima litera a alfabetului grec si omega ultima; in nici un caz nu se refera la sfarsitul omenirii.
Dupa parerea mea ar fi:
ALFA-data/ora knd se naste un om
OMEGA-omul isi incheie misiunea pe kre a avuto p Terra
Deci iubiti cititori nu mai credeti toate vorbele kre apar in presa, mass-media, internet sau alte surse de informare.Ma gandesc ce am sa scriu pe 22.12.2012...