Kiss FM

Ziua buna nu incepe de dimineata, ci cu horoscopul citit :)

sâmbătă, 5 martie 2011

Nu mai vreau sa vad!!!


Dupa o noapte alba incerc sa scriu acest post..Bn vorba vine noapte alba k afara e totul e negru, dar whatever...Sa nu induca in eroare titlul nu vreau sa fiu orb; doar k dupa ce am skpat de gandacii de anul trecut din A3, acestia m-au urmarit si au aparut si in A8...Pe la 5 si cva am fost sami fac o cana cu ceai si m-am ingrozit d ce-am vazut: o colonie, un imperiu de gandaci.Lumina era stinsa si knd am apriso am inceput sa fuga prin bucatarie park eu as fi fost Raid :))...Oricum am asteptat sa se ascunda toti si apoi mi-am facut ceai-ul.Printre putinele zile knd sefa de kmin lasa bucatarie deschisa p timpul noptii.Si tot pentru ea: "Dc trebuie sa facem curat la bucatarie, dak avem parte de gandaci, poate ei ii plac, poate este "gandacina" si ii iubeste, probabil originea ei este chineza sau cn mananca gandaci...K sa faceti economie la mankre va pun kteva poze cu gandaci.Vizionare placuta.