Kiss FM

Ziua buna nu incepe de dimineata, ci cu horoscopul citit :)

luni, 21 martie 2011

Jalnic...Penibil...Total neinspirat!!!

Presupun k toata lumea stie ca emisiunile de tip "reality show" sunt regizate.Dak nu stiti kre sunt emisiunile iata kteva exemple "Fata lui tata", "Iubire interzisa", "Schimb de mame", "Sa te prezint parintilor", "Batrani si nelinistiti"s.a.m.d.Poate va intrebati dc am pus ultima emisiunea "Batrani si nelinistiti", pentru k martia trecuta m-am uitat la ea sa vad la c sau mai gandit producatorii.In primul rand o emisiune plictisitoare, plictisitoare rau.Niste batrani se duc in diverse locuri si vb la tel, sau vb intre ei despre party sau despre internet, jocuri iar langa ei sunt de obicei 1-2adolescenti kre ii asculta.OK.Cei de la Prima TV au incercat sa faca cva in genul "Just for laugh" Quebec, Canada.Raspunsul meu este: stimati producatori mai mult d 1 sezon nu veti avea sau ma insel eu, poate k sunt alte persoane kre chiar urmaresc emisiunea...Oricum total neinspirata.Un 10+ pentru postul de televiziune Pro TV, dak nu ma insel este singurul post din Romania kre nu difuzeaza emisiuni de tip Presupun k toata lumea stie ca emisiunile de tip "reality show" sunt regizate.Dak nu stiti kre sunt emisiunile iata kteva exemple "Fata lui tata", "Iubire interzisa", "Schimb de mame", "Sa te prezint parintilor", "Batrani si nelinistiti"s.a.m.d.Poate va intrebati dc am pus ultima emisiunea "Batrani si nelinistiti", pentru k martia trecuta m-am uitat la ea sa vad la c sau mai gandit producatorii.In primul rand o emisiune plictisitoare, plictisitoare rau.Niste batrani se duc in diverse locuri si vb la tel, sau vb intre ei despre party sau despre internet, jocuri iar langa ei sunt de obicei 1-2adolescenti kre ii asculta.OK.Cei de la Prima TV au incercat sa faca cva in genul "Just for laugh" Quebec Canada.Raspunsul meu este: stimati producatori, dupa parerea mea nu rezistati mai mult de un sezon sau poate ma insel sau poate sunt persoane care chiar urmaresc acea penibila emisiune.Un 10+ pentru Pro TV, singur post de televiziune din Romania kre nu are emisiuni de tip "reality show".