Kiss FM

Ziua buna nu incepe de dimineata, ci cu horoscopul citit :)

marți, 11 ianuarie 2011

Nu pot sa cred asa cva...Cum sa urasti tara ta natala?Esti patriot sau nu esti?

Eu ma mandresc cu originea mea de roman de fiecare data cand deschid o carte scrisa de unul dintre scriitorii nostri cei mari, cei buni, cei minunati. De fiecare data cand ma cufund in splendorile limbii romane si inteleg, a milioana oara, ca in nicio alta limba n-as putea sa ma ratacesc, sa ma regasesc.
Dar am parte adesea si de alte motive, toate situate in prezent, ca sa ma mandresc ca m-am nascut aici.
Fac parte dintre cei binecuvantati de noroc, pentru ca profesia mea ma obliga sa intalnesc oameni cu adevarat valorosi si imi da dreptul sa le cer sa-mi raspunda la toate nedumeririle. "Am vorbit cu Octavian Paler si l-am intrebat despre dragoste. M-am intalnit cu Adrian Paunescu si l-am rugat sa-mi vorbeasca despre poezie. I-am cerut Nadiei Comaneci sa imi destainuie tainele marilor sale izbanzi si ea mi s-a aratat in toata maretia si delicatetea ei".
Sunt mandru de splendorile de dincolo de ferestrele caselor si ale inimilor, sunt mandru de Dunare si de Carpatii nostri. Sunt mandru de istoria noastra de curaj si intelepciune si sunt mandru de ziua de 1 Decembrie pe care noi, romanii, am facut-o posibila. Dar sunt si alte, nenumarate motive sa ne bucuram ca suntem aici, ca suntem cine suntem.Asa ca voi "cocalarilor" inainte sa mai spuneti ceva de tara mea ganditi-va de doua ori.Nu regret ca m-am mutat in Romania, nu regret ca  pe cartea de identitate a doua cetatenie este romana, nu regret si nu mie rusine k sunt ROMAN.