Kiss FM

Ziua buna nu incepe de dimineata, ci cu horoscopul citit :)

marți, 25 ianuarie 2011

Blogul lui Marian Boba (Dj Kiss FM)-foarte tare frate-

-Cel mai penibil lucru a fost cand baietii de la scoala m-au udat cu apa pe piept si prin camasa se vedea sutienul negru si a trebuit sa stau asa toata pauza si sa le arat la toti sutienul meu.


-La prima intalnire cu iubita. M-a invitat la ea acasa si de emotii am cazut pe scari agatandu-ma de fusta ei. :)) adi din slatina

-Un moment penibil mi s-a intamplat la banchet cand baietii m-au dezbracat si m-au aruncat pe hol la pensiune unde erau toti: fete,baieti,profesori, nasol rau...

-Unul din cele mai penibile momente din viata mea a fost seara aceasta cand am fost 8 in masina si trebuia sa stau in portbagaj. danut TM

-Mi-e cam rusine dar hai sa ti-l zic si pe al meu ;-)cel mai penibil lucru care mi s-a intamplat cand îmi faceam treaba cu prietena si a intrat mama peste noi si prietena mea a continuat dar fara sa stie ca mama se uita la noi numai eu :-D FLORIN

-Nu mi s-a intamplat mie dar s-a intamplat azi. La facultate un tip se uita dupa mine si s-a impiedicat cam rau de un panou. Cu ocazia asta il salut.

-Cel mai penibil moment din viata mea a fost in mijlocul unei petreceri mh a bagat unul o petarda in pantaloni si i am dat jos k sa o scot eu neavand chiloti pe mine iti imaginezi ce penibil m am simtit kand toti se holbau la mine

-Cel mai penibil a fost atunci cand am iesit prima data cu prima mea prietena si mergand cu ea de mana mi-am dat cu capul intr-o cutie de gaz./ Dan, Lugoj

-Cea mai penibila faza a fost cand am iesit cu o gagica la un suc. Si la masa de langa noi era actuala mea prietena. Si knd ma vazut mi-a dat cu geanta in cap

-Eram in curtea scolii,asteptam sa intru la examenul de capacitate,iar cand am vrut sa beau o gura de apa minerala,mi-a cazut sticla jos,s-a spart si a inceput sa se invarta pe loc,stropindu-i in prealabil pe toti cei din jur.Penibiiiil!

-CEL MAI PENIBIL M-AM SIMTIT CAND AM DAT CU CAPUL, IN USILE UNEI BENZINARI, PENTRU CA ACESTEA NU SAU MAI DESCHIS, IAR EU ERAM FOARTE GRABIT. DANIEL, CALARASI

-Cea mai jenanta situatie a fost atunci kand am luat bataie la o discoteca apoi ca -sa nu o mai ''primesc ''am fugit spre casa si mi-am pierdut papucii si a doua zi toti prietenii mei radeau de mine ca am ramas fara papuci, ceva mai jenant de atat nu cred ca se putea intampla cuiva

-cel mai penibil moment a fost atunci când eram la scoală si colega mea mi-a tras scaunul si am căzut.Toată clasa a inceput să râdă de mine.Alexandra

-Mi sa intaplat un lucru tare ,veneam din spania cu prietena sh am luat avionul ,dimineata pe la 3 am avut un vis cu ea ,am strigat tare "te iubesc" atunci knd loomea dormea, penibil rau cate injuraturi am putut lua...cu stima stefan ,balteni, olt

-Cel mai penibil a fost atunci cand m-am intalnit cu prietena mea si ea cand m-a vazut a fugit sa vina la mine si a cazut intr-o groapa de canalizare./ Oty

-Cel mai penibil lucru a fost atunci cand a intrat mama peste mine cand eram cu iuby si tocmai ne pregateam sa TERMINAM......M-am simtit asa de prost k nu terminaseram, nu ca intrase mama!Va pwpiki Alyna din Braila.

-Cel mai penibil moment al meu este atunci cind ma prins seful cu furtunul in rezervor scotind motorina din tirul pe care lucram . Nu mai zic ca a doua zicind mam intors din cursa mia oprit bani si ma dat afara . Nu conteaza un sut in cur e un pas inainte . Gigel din constanta .

-Eu m-am simtit cel mai penibil atunci cand m-am dus si mi-am facut nevoile intr-un parc,ptr ca nu mai rezistam, dupa, a venit un jandarm la mine sa imi dea amenda si sa imi spuna ca nu e frumos ce am facut...imi venea sa intru in pamant...nico din sb

-Salut Marian. Cel mai penibil moment a fost la prima intalnire cand i-am oferit un buchet de imortele. Pe urma am aflat ca imortele se depun la cimitir. Andrei

-Buna Boba....cel mai penibil moment din viatza mea a fost in clasa a 9 a,la balul bobocilor s-a organizat un bal mascat,si la un moment dat crezand ca baiatul de langa mne e prietenul meu (erau imbracati la fel) l-am sarutat cu pasiune...m-am simtit stanjenita deoarece toata lumea se uita la mine, mai ales prietenul meu si celalalt baiat...va pup si ador kiss, Gabriela din Calarasi.

-Cel mai jenant lucru a fost cand am fost cu prietena in parc si mi-a spus sa ii cumpar floricele, si mi-am dat seama ca am uitat bani acasa, noroc ca a avut ea bani. Joe

-Cel mai penibil moment din viata mea a fost cand prietena mea m-a prins sarutand o alta fata pe o bancuta dar momentul penibil a fost cand sa asezat langa noi m-a pupat pe obraz si a zis ca e vara-mea...furtuna a venit dupa...saracuta mea chitara...

-Cel mai penibil moment pt mine a fost cand am facut dragoste cu sotu' meu pt prima data si in loc sa-i spun pe nume am rostit numele fostului prieten. ANDREEA CLUJ

-Pt mine cel mai penibil moment a fost atunci cand ma plimbam cu amantul prin parc si m-am intalnit cu sotul.NIKO CLUJ

-Cel mai penibil lucru care mi s-a intamplat a fost atunci cand un baiat mi-a cerut banii inapoi pe sucurile pe care mi le-a dat timp de 2 sapt, revoltat ca i-am dat papucii, facandu-mi calculul pe loc. F aiurea, mai ales ca eram la serviciu.I-am aruncat banii in fata, el i-a luat si a plecat. MARINA-TM

-Buna sunt Danusia. Cel mai jenant lucru a fost cand mi sa rupt rochia la scoala si toti cu inceput sa rada. Chiar si eu. Asta a fost in generala.

-Cea mai penibila faza din viata mea a fost cand am alunecat si am cazut in noroi,in fata stadionului plin,nici un gol de la mondiale nu a fost discutat 3 luni cum a fost cazatura mea.:))Raluca

-Cea mai penibila chestie ce mi s-a intamplat mie a fost ca lucram la un water park in Cipru ca salvamar si aveam shortzu rupt la spate cam 20 cm . Toata lumea radea si nu stiam de ce. A durat ceva pana mi-am dat seama ce se petrece. Partea interesanta e ca nu purtam nimic pe dedesubt. Alex targoviste