Kiss FM

Ziua buna nu incepe de dimineata, ci cu horoscopul citit :)

luni, 22 noiembrie 2010

O idee trasnita! :D

Am fost intrebat : Aflii ca peste 2 ore si 23 de minute mori.In buzunar ai 21,5 ron, un pachet de gume cu 3 gume ramase, telefonul cu bateria pe rosu, un pachet de servetele nedesfacut, mp4 cu castile si 3 scame.

Ce faci ?

Iar eu am raspuns...
Prima reactie...raman putin pe loc si ma gandesc "Ce dracu' fac acu'?"
Facand baloane din cele 3 gume,merg pe strada...pe mijlocul strazii !! Masinile claxoneaza:"Ce faci beee?Esti nebun !?" ...stii ce le raspund? "Mi se rupe!! Fac tot ce n'am putut pana acum !"
Ironic din fire,imi pun castile in urechi si ascult (Black Eyed Peas-I Gotta Feeling)
Dau un mesaj rapid "Iubito,vreau sa ne vedem!Vino si ia'ma!"..In drum spre locul stabilit bag mana in buzunar si'am dat de banii ramasi.."Nu am ce face cu ei dincolo,si nici sa ma calicesc nu vreau,mai bine ii dau pomana"...Lipsa de batrani nevoiasi nu am dus...i'am impartit pana la ultima mie cu zambetul pe buze.
Si o astept..intarzie putin!
Ai ajuns...vreau sa facem un lucru nebun...hai pe Arcul de Triumf,sa fim deasupra tuturor pentru putin"
Ajunsi acolo,stand in fund pe margine(nu'mi mai pasa..ce dracu' doar am sa mor ).
Nu am vrut sa stie nimic...doar am stat de vorba spunandu'i ca am vrut sa facem ceva nou!
In timpul asta dintr'un servetel i'am facut o barca,stia ca's maniaca cu asta...restul i le'am dat ..."Tine,o sa ai nevoie"
Cu juma' de ora ramasa,ii zic ca trebuie sa ajung undeva "Ne vedem mai tarziu putin...cu siguranta!"
Sper sa'mi ajunga bateria...si daca ma gandesc mai bine nu sunt multe persoanele cu adevarat importante la care sa trimit mesaj".Si scriu asa "Imi va fi dor..."
Cu castile'n urechi,dau drumu la (The Verve-Bittersweet Symphony)....Stau pe banca ne vedem in cateva minute Sefu’!