Kiss FM

Ziua buna nu incepe de dimineata, ci cu horoscopul citit :)

miercuri, 26 mai 2010

Putin rock sami revin!

I'm back...Examen la engleza :x:x frumos...dar si kt se poate de X(...Cuvinte k si cum ar fi "hop", "ambraiaj", "socul(la masina)" d unde sa le stiu si pastea~X(...Oricum profu' are din partea noastra nota 10 :-? hai un 9.49 ;))...Dupa ce tot anu' nea pus sa invatam proverbele din cartea de engleza k ne dadea la examen am aflat k :( leam invatat degeaba...knd ma gandesc k am pierdut o noapte sa le memorez imi vine sa vin cu pistolul si sal impusc...Dupa ce ma pus la catedra(nam putut sa copiez :(( ) am avut 2 starii :
Prima ar fi :
Nu ma stresa nimeni cu:
     Dami si mie
           sau
     Cum se zice la nu stiu ce cuvant
          sau
     Fami si mie 1 text bla bla bla
A doua ar fi:
Nam putut sa intreb si eu p nimeni o idee cva!oricum cred k a decurs bine...Voi afla saptamana viitoare...pana atunci visez...
imi cer scuze k n-am scris cu liniute sau k am pus prea multe "..." mintea mea e destul d obosita k sa mai gandeasca la intensitate maxima acum I-) stiti unde ma gasiti :-C (doar dak e important) I-)