Kiss FM

Ziua buna nu incepe de dimineata, ci cu horoscopul citit :)

vineri, 10 iunie 2011

New friends!

Am fost aksa saptamna asta, frumos pana knd am intrat in camera mea.Totul era asa cum le-am lasat;chiar si cele 2 muste ink traiau.Simteam k am fost plekt timp de ktiva ani si imi aminteam cum era odata.Dar nu despre asta voiam sa postez.Stateam in pat si k de obicei pe facebook.Apoi vad ca de sus coboara cva, prima data am zis...poate musca;dar nu cobora foarte incet, ma uit si vad un super big paianjen.Il iau in pun in palma si astept sa ma intepe poate devin si eu Spiderman, astept, astept si astept si nimic.Ma uit sus avea panza in forma de M si ma gandesc sal botez Mitica.Si acest Mitica isi face in fiekre colt o casa (asta dupa ce m-am uitat in toate colturile camerei).Si am zis dc si-a facut atatea case, atunci mi-am amintit de celebrele divorturi cu care Pro TV, Antena 1 sau oricare televiziune face audienta adik dupa despartirea de nevasta, nevestei ii revine casa, asa am descoperit k avut 5 neveste.
Numarul 1:
-cea mai cocheta se plictisea sasi care fardurile din casa in casa
Numarul 2:
-probabil avea probleme cu somnul, k atunci knd se obisnuia intr-un pat, era nevoita sa se muta in cealalta casa
Numarul 3:
-nu putea sa vb cu el noaptea deoarece el adormea imediat
Numarul 4:
-il ajuta, iar Mitica o certa tot timpul ca nu facea treaba buna
Numarul 5:
-Mitica avea un uşor strabism la doi din cei patru ochi cu care o privea rareori
Acum toti 6 sau intalnit in aspirator si ma gandesc este cva de genul "Tradati in Dragoste" sau s-au convertit la religia aia unde iti da voie sa ai 7neveste (islamica dak nu ma insel).Oricum mi-a facut placere sal intalnesc p Mitica si cele 5 neveste ale lui!